MISSIÓ DEL LLOC
Dur a terme la gestió econòmica i patrimonial de les persones a les que donem suport (PaS) fomentant la seva pressa de decisions i vetllant pels seus drets.
FUNCIONS I RESPONSABILITATS
- Realitzar la gestió comptable de les PaS per tal de poder analitzar les seves despeses i ingressos i fer propostes de millora tenint en compte les seves voluntats i preferències (pressupost, fets comptables, anàlisis comptable,...).
- Confeccionar i presentar els documents econòmics necessaris per complir amb les obligacions judicials derivades de l’exercici de la mesura de suport (comptes anuals, informes requeriments, liquidacions,...).
- Realitzar la gestió de la tresoreria de les persones a les que atenem per tal que puguin tenir cobertes les seves necessitats (comptes bancaris, targetes, gestions bancàries,...).
- Elaborar i presentar la documentació oficial requerida en termini i forma per tal de poder complir amb totes les obligacions formals de les persones a les que atenem (declaracions de renda, requeriments,...).
- Coordinar i supervisar els tràmits a realitzar per l’administratiu econòmic per tal de poder donar resposta a les necessitats econòmiques de les PaS.
- Treballar de forma coordinada amb la resta de l’equip multidisciplinar, així com amb el Tècnic d’habitatge quan sigui necessari, per recollir les voluntats i preferències de les PaS i donar resposta a les seves necessitats econòmiques a través del desenvolupament del pla de treball de la persona.
- Participar en els diferents projectes i propostes que es desenvolupin a l’Àrea Econòmica.
- Reportar al Director/a econòmic tots aquells informes, anàlisis, incidències i altres informacions que permetin garantir l’optimització de l’Àrea.
FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA
- Formació universitària en comptabilitat i finances (Grau en comptabilitat i finances o similar).
- Valorable coneixements de la Convenció sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat i les seves implicacions en l’àmbit econòmic.
- Experiència en elaboració i anàlisis pressupostaris i de tresoreria.
- Usuari/a avançat dels programes PAS, A3ERP, paquet Office i Outlook.
- Coneixements d’usuari de Microsoft Teams.
- Bilingüe català-castellà.
COMPETÈNCIES PROFESSIONALS
- Orientació al client.
- Treball en equip.
- Pressa de decisions.
- Orientació a resultats.
- Iniciativa.
S’OFEREIX