REFERENT ECONÒMIC/A

  • Indefinit
  • Temps complet
  • 08037, Barcelona, Catalunya, Espanya
  • AREA ECONOMICA

MISSIÓ DEL LLOC

Dur a terme la gestió econòmica i patrimonial de les persones a les que donem suport (PaS) fomentant la seva pressa de decisions i vetllant pels seus drets.


FUNCIONS I RESPONSABILITATS

- Realitzar la gestió comptable de les PaS per tal de poder analitzar les seves despeses i ingressos i fer propostes de millora tenint en compte les seves voluntats i preferències (pressupost, fets comptables, anàlisis comptable,...).

- Confeccionar i presentar els documents econòmics necessaris per complir amb les obligacions judicials derivades de l’exercici de la mesura de suport (comptes anuals, informes requeriments, liquidacions,...).

- Realitzar la gestió de la tresoreria de les persones a les que atenem per tal que puguin tenir cobertes les seves necessitats (comptes bancaris, targetes, gestions bancàries,...).

- Elaborar i presentar la documentació oficial requerida en termini i forma per tal de poder complir amb totes les obligacions formals de les persones a les que atenem (declaracions de renda, requeriments,...).

- Coordinar i supervisar els tràmits a realitzar per l’administratiu econòmic per tal de poder donar resposta a les necessitats econòmiques de les PaS.

- Treballar de forma coordinada amb la resta de l’equip multidisciplinar, així com amb el Tècnic d’habitatge quan sigui necessari, per recollir les voluntats i preferències de les PaS i donar resposta a les seves necessitats econòmiques a través del desenvolupament del pla de treball de la persona.

- Participar en els diferents projectes i propostes que es desenvolupin a l’Àrea Econòmica.

- Reportar al Director/a econòmic tots aquells informes, anàlisis, incidències i altres informacions que permetin garantir l’optimització de l’Àrea.


FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA

- Formació universitària en comptabilitat i finances (Grau en comptabilitat i finances o similar).

- Valorable coneixements de la Convenció sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat i les seves implicacions en l’àmbit econòmic.

- Experiència en elaboració i anàlisis pressupostaris i de tresoreria.

- Usuari/a avançat dels programes PAS, A3ERP, paquet Office i Outlook.

- Coneixements d’usuari de Microsoft Teams.

- Bilingüe català-castellà.


COMPETÈNCIES PROFESSIONALS

- Orientació al client.

- Treball en equip.

- Pressa de decisions.

- Orientació a resultats.

- Iniciativa.


S’OFEREIX

  • Jornada: complerta
  • Horari: Dilluns a dijous de 8h a 17:15h (jornada flexible d'entrada, sortida, i al migdia), i divendres de 8h a 15h.
  • Juliol i Agost intensiu de 8 a 15h
  • Teletreball (1 dia a la setmana)