Política de privacitat

La teva privacitat és una prioritat per FUNDACIÓ MALALTS MENTALS DE CATALUNYA, una empresa de Espanya amb seu a Carrer Mallorca 333, 1r 2n,,08037 i identificació fiscal G60168853 (d'ara endavant, l'empresa). L'empresa és la responsable del processament de les dades personals dels sol·licitants (d'ara endavant, els sol·licitants) i es compromet a respectar-les, tractar-les amb cura i proporcionar el millor grau de protecció, d'acord amb el Reglament 2016/679, del 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al processament de les dades personals i la lliure circulació d'aquestes dades (d'ara endavant, el RGPD), i d'acord amb les normes nacionals aplicables.
Aquest avís de privacitat proporciona informació sobre les dades personals que recopilem i les finalitats del tractament de les dades, així com els drets i els mitjans per exercir aquestes dades. Si us plau, llegeix la següent informació per entendre el nostre punt de vista i les nostres pràctiques sobre l'ús de les teves dades personals i com les gestionem. En cas de dubte sobre el processament de dades personals, pots enviar-nos un correu electrònic a l'adreça electrònica següent: dpd@fmmc.cat.

1. Finalitats del tractament de dades i base jurídica

L'empresa recull i utilitza les teves dades personals en el marc de la teva sol·licitud per a un lloc de treball actual o futur a l'empresa. El fonament jurídic per al tractament de les teves dades personals en el cas de sol·licituds reals és l'execució de mesures precontractuals (article 6.1. b) del RGPD). La base jurídica per al tractament de dades personals (emmagatzematge) per a una futura vacant és el consentiment (article 6.1. a) del RGPD). Determinada informació (per exemple, situació del visat, permisos de treball, etc.) es recollirà i es tractarà per al compliment d'una obligació legal (art. 6.1. c) del RGPD).

2. Dades personals tractades

L'empresa duu a terme el tractament de les dades personals següents dins del marc d'una contractació:
• Dades d'identificació personals;
• Adreça postal i electrònica;
• Número de telèfon;
• Vídeo (en cas de fer entrevistes per vídeo);
• Característiques demogràfiques;
• Nacionalitat i, si escau, prova d'identitat, permís laboral i permís de residència (inspecció obligatòria segons la llei d'ocupació de treballadors estrangers);
• Currículum, carta de presentació, informació acadèmica/titulacions i experiència professional;
• Informació compartida a entrevistes de treball, currículums o correspondències;
• Fotografies;
• Dades psicològiques;
• Aficions i interessos;
• Informació personal accessible públicament a Internet;
• Informe d'antecedents penals (en cas d'obligació legal);
• Referències (només amb el teu consentiment);
• Dades de la teva visita al nostre lloc web o al lloc web dels nostres destinataris (per exemple, dades de trànsit, localització, blogs, etc.);
• Dades de xarxes socials (LinkedIn).

3. Destinataris

L'empresa pot proporcionar accés a les teves dades a subcontractistes per al tractament de dades en nom nostre i d'acord amb les nostres instruccions. En funció de la teva situació particular, una o diverses de les empreses següents pot ser destinatària de les teves dades:
Factorial HR, Plataforma de Recursos Humans, Espanya
Sendgrid (Twilio), Servei d'enviament de correus electrònics, Irlanda
Amazon Web Services (AWS), Allotjament web, Alemanya
Microsoft Azure, Alemanya

Presa de decisions / Elaboració de perfils automatitzades

Alguns dels nostres proveïdors ens permeten seleccionar candidats adequats segons els nostres criteris expressament identificats o criteris típics per al lloc de treball sol·licitat. El procés de cerca de candidats adequats és automàtic. No obstant això, qualsevol decisió sobre a qui contractem per cobrir la vacant és responsabilitat del nostre personal. Aquest procés es realitza segons l'interès legítim per facilitar el reconeixement de candidats amb més potencial de ser contractats. No avalua característiques clau d'un individu i és totalment anònima.

5. Seguretat

L'empresa ha adoptat les mesures adequades per garantir que totes les dades personals es guarden de forma segura, amb mesures de seguretat que eviten la pèrdua accidental de les dades o l'ús o l'accés no autoritzat a les dades. Limitem l'accés a les teves dades personals només a les parts que demostren necessitat comercial d'accedir-hi. Les parts que processin les teves dades ho faran amb autorització i subjectes al deure de confidencialitat.
L'empresa també té implementats procediments per fer front a qualsevol sospita d'infracció de seguretat. T'ho notificarem, a tu i a reguladors aplicables quan sigui necessari.

6. Transferències internacionals de dades

L'empresa manté la plataforma i les teves dades a l'Espai Econòmic Europeu, més concretament a la regió EU-West1 dels serveis web d'Amazon, a Frankfurt, Alemanya.

7. Període d'emmagatzematge

Si la teva candidatura té èxit, t'enviarem tota la teva informació recollida durant el procés de selecció al teu expedient. Si la teva candidatura no té èxit, emmagatzemarem les teves dades personals només durant el temps necessari per a les finalitats incloses en el teu consentiment.

8. Els teus drets

D'acord amb el RGPD tens determinats drets pel que fa al processament de les teves dades personals:
Dret a la informació: Tens drets a obtenir informació clara, transparent i de fàcil comprensió sobre com fem servir les teves dades personals i els teus drets.
Dret d'accés: Tens dret a tenir accés a les teves dades personals.
Dret a la rectificació: Tens dret a rectificar les teves dades personals si no són exactes o estan incompletes
Dret de supressió: Tens dret a sol·licitar l'eliminació o supressió de les teves dades personals quan no hi hagi motiu aparent per seguir fent-ne ús per part nostra. No és un dret absolut i s'hi apliquen excepcions.
Dret a restringir el processament: Tens dret a bloquejar o restringir l'ús posterior de dades personals. Quan el processament està restringit, podem seguir emmagatzemant les teves dades, però no en podem fer un ús posterior.
Dret a la portabilitat: Tens dret a obtenir i reutilitzar les teves dades personals per a finalitats pròpies entre diferents serveis.
Dret d'oposició: Tens dret a oposar-te a algun tipus de processament de les teves dades.
Dret a reclamació: Tens dret a interposar una reclamació sobre la gestió o el processament de les teves dades davant l'autoritat de protecció de dades del teu país.
Dret a retirar el consentiment: Si ens has donat el consentiment per tractar i processar les teves dades, tens dret a retirar aquest consentiment en qualsevol moment.
Dret a no estar subjecte a decisions automatitzades: Tens dret a no estar subjecte a una decisió basada només en processaments automàtics (incloent-hi la creació de perfils) si té efectes legals (o d'importància similar) per a tu.
L'empresa acostuma a respondre les sol·licituds i proporcionar informació de manera gratuïta, tot i que podria cobrar alguna taxa raonable per cobrir els costs administratius de proporcionar la informació per a:
• sol·licituds infundades o excessives/repetitives; o
• còpies posteriors de la mateixa informació.
Pots adreçar les teves comunicacions i exercir els teus drets enviant un escrit a l'adreça electrònica dpd@fmmc.cat. En alguns casos, la sol·licitud podria ser denegada si sol·licita la supressió de dades necessàries per al compliment d'obligacions legals.

9. Reclamacions a l'autoritat de supervisió de protecció de dades

L'empresa està a la teva disposició per resoldre qualsevol dubte o preocupació sobre l'ús de dades personals. Tots els usuaris tenen dret a presentar una reclamació davant l'autoritat supervisora. Si consideres que el tractament de les teves dades no compleix la legalitat, pots exercir el teu dret a presentar una queixa davant l'autoritat supervisora d'on vius, on treballes o on s'ha esdevingut aquesta infracció.