MISSIÓ DEL LLOC
Liderar i gestionar l'estratègia de comunicació externa de la FMMC per promoure accions que augmentin la visibilitat de la missió, visió i valors de la Fundació i permetin assolir el nostre propòsit. Això inclou la defensa dels drets de les persones amb discapacitat, la promoció de les activitats de la Fundació, la sensibilització de la societat, l'establiment de relacions i aliances estratègiques, i la possibilitat d'incrementar la captació de fons, gestionant eficaçment les xarxes socials, la presència web, la relació amb els mitjans i els esdeveniments institucionals.
FUNCIONS I RESPONSABILITATS:
- Dissenyar i executar el pla estratègic de comunicació
- Crear i gestionar contingut per a les diferents xarxes socials, supervisar i analitzar l'impacte i l'abast de les publicacions, ajustant l'estratègia segons sigui necessari per maximitzar la visibilitat i el compromís.
- Mantenir i actualitzar la web de la Fundació amb contingut rellevant i actualitzat, optimitzant-la per millorar la seva visibilitat en els motors de cerca (SEO).
- Desenvolupar i mantenir relacions sòlides amb els mitjans de comunicació, redactar i distribuir comunicats de premsa, articles i altres materials per als mitjans i organitzar rodes de premsa i altres activitats de relacions públiques.
- Planificar, coordinar i executar esdeveniments institucionals, assegurar la cobertura mediàtica i gestionar la comunicació abans, durant i després dels mateixos.
- Crear i promoure campanyes de sensibilització, collaborar en la identificació i establiment de relacions amb organitzacions i entitats per potenciar l'impacte d'aquestes campanyes.
- Donar suport a les iniciatives de captació de fons mitjançant estratègies de comunicació efectives i crear campanyes i materials que augmentin la visibilitat i l'atractiu de les oportunitats de donació i patrocini.
- Donar suport a tota la Fundació sobre estratègies de comunicació efectives.
- Redactar i coordinar l'elaboració de la memòria anual de la Fundació.
- Preparar informes, dossiers de presentació, resums de projectes i altres documents necessaris per a la comunicació interna i externa.
- Monitoritzar i avaluar l'efectivitat de les estratègies de comunicació implementades.
- Formalitzar i aplicar els procediments interns, crear, gestionar i fer seguiment dels indicadors que permetin avaluar el correcte desenvolupament de la comunicació de l’Entitat.
PERQUÈ NOSALTRES?
Perquè podràs fer una labor social en un equip dinàmic i amb molt bon ambient de treball.
Perquè creiem en la conciliació i et facilitem l'organització de la feina.
Flexibilitat horària: Et podràs organitzar la teva jornada diària dins dels marges de flexibilitat per entrar, sortir i dinar.
Jornada intensiva: Els divendres, i durant els mesos de juliol i agost fem de 8h a 15h.
Formació contínua: Estem compromesos amb el teu desenvolupament i posem a la teva disposició formació contínua pel teu lloc de treball.
- Teletreball: 1 dia a la setmana.