MISSIÓ DEL LLOC
Dissenyar assegurar l’adopció efectiva d’eines digitals i la modernització dels serveis interns.
Garantir que els processos i serveis dintre de la Fundació compleixen amb els estàndards de qualitat establerts, així com en la identificació d’àrees de millora contínua.
FUNCIONS I RESPONSABILITATS
EN QUANT A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL
- Avaluar les necessitats i reptes de l’organització per identificar oportunitats de millora a través de solucions digitals innovadores.
- Coordinar la implementació de sistemes i eines digitals assegurant la seva integració efectiva amb els processos existents.
- Assegurar l’adopció exitosa de noves tecnologies i processos digitals a tota l’organització, proporcionant capacitació i suport adequats al personal.
- Detectar i eliminar colls d’ampolla, automatitzar tasques repetitives i optimitzar fluxos de treball mitjançant l’ús d’eines digitals.
- Coordinar projectes de transformació digital, assegurant que es compleixen els terminis i costos establerts.
EN QUANT A LA GESTIÓ DE PROCESSOS I LA QUALITAT
- Mantenir i actualitzar la documentació relacionada amb els sistemes de gestió de qualitat i monitoritzar els indicadors de qualitat, així com identificar àrees de millora i coordinar iniciatives de qualitat a tota l’organització.
- Col·laborar en el disseny, desenvolupament i implementació de polítiques i procediments de qualitat, així com acompanyar els professionals en la implementació dels estàndards de qualitat.
- Gestionar les reunions del Comitè de Qualitat.
- Investigar i analitzar incidents de qualitat, no conformitats i queixes dels usuaris, així com realitzar auditories internes periòdiques.
- Col·laborar en la preparació i el manteniment de la certificació de qualitat del model del Reconocimiento a la Gestión y al Compromiso Social.
PERQUÈ NOSALTRES?
Perquè podràs fer una labor social en un equip dinàmic i amb molt bon ambient de treball.
Perquè creiem en la conciliació i et facilitem l'organització de la feina.
T'OFERIM:
- Flexibilitat horària: Et podràs organitzar la teva jornada diària dins dels marges de flexibilitat d'entrada, sortida i dinar.
- Jornada intesiva: Divendres, i els mesos de juliol i agost.
- Formació contínua: Estem compromesos amb el teu desenvolupament i posem a la teva disposició formació contínua pel teu lloc de treball.
- Teletreball: 1 dia a la setmana.
PERFIL/REQUISITS
- Titulació universitària en informàtica, enginyeria o similars.
- Coneixements de tecnologies emergents, tendències digitals i millors pràctiques en transformació digital.
- Coneixements bàsics de seguretat informàtica.
- Valorable formació complementària en sistemes de gestió de qualitat.
- Coneixements bàsics d’estàndards de qualitat i sistemes de gestió de qualitat.
- Bilingüe català-castellà
- Valorable anglès
COMPETÈNCIES PROFESSIONALS
- Orientació a resultats
- Orientació a l’ordre i la qualitat
- Comunicació
- Treball en equip
- Iniciativa
- Orientació al client