TÈCNIC/A DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL I QUALITAT

  • Indefinit
  • Temps complet
  • 08037, Barcelona, Catalunya, Espanya
  • AREA ECONOMICA

MISSIÓ DEL LLOC

 Dissenyar  assegurar l’adopció efectiva d’eines digitals i la modernització dels serveis interns.

 

Garantir que els processos i serveis dintre de la Fundació compleixen amb els estàndards de qualitat establerts, així com en la identificació d’àrees de millora contínua.

 

FUNCIONS I RESPONSABILITATS

 

EN QUANT A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL

 

- Avaluar les necessitats i reptes de l’organització per identificar oportunitats de millora a través de solucions digitals innovadores.

 

- Coordinar la implementació de sistemes i eines digitals assegurant la seva integració efectiva amb els processos existents.

 

- Assegurar l’adopció exitosa de noves tecnologies i processos digitals a tota l’organització, proporcionant capacitació i suport adequats al personal.

 

- Detectar i eliminar colls d’ampolla, automatitzar tasques repetitives i optimitzar fluxos de treball mitjançant l’ús d’eines digitals.

 

- Coordinar projectes de transformació digital, assegurant que es compleixen els terminis i costos establerts.

 

 

EN QUANT A LA GESTIÓ DE PROCESSOS I LA QUALITAT

 

- Mantenir i actualitzar la documentació relacionada amb els sistemes de gestió de qualitat i monitoritzar els indicadors de qualitat, així com identificar àrees de millora i coordinar iniciatives de qualitat a tota l’organització.

 

- Col·laborar en el disseny, desenvolupament i implementació de polítiques i procediments de qualitat, així com acompanyar els professionals en la implementació dels estàndards de qualitat.

 

- Gestionar les reunions del Comitè de Qualitat.

 

- Investigar i analitzar incidents de qualitat, no conformitats i queixes dels usuaris, així com realitzar auditories internes periòdiques.

 

- Col·laborar en la preparació i el manteniment de la certificació de qualitat del model del Reconocimiento a la Gestión y al Compromiso Social.

 

 

PERQUÈ NOSALTRES?

 Perquè podràs fer una labor social en un equip dinàmic i amb molt bon ambient de treball.

 

Perquè creiem en la conciliació i et facilitem l'organització de la feina.

 

T'OFERIM:

 - Flexibilitat horària: Et podràs organitzar la teva jornada diària dins dels marges de flexibilitat d'entrada, sortida i dinar. 

 

- Jornada intesiva: Divendres, i els mesos de juliol i agost.

 

- Formació contínua: Estem compromesos amb el teu desenvolupament i posem a la teva disposició formació contínua pel teu lloc de treball.

 

- Teletreball: 1 dia a la setmana.

 

PERFIL/REQUISITS

 - Titulació universitària en informàtica, enginyeria o similars.

- Coneixements de tecnologies emergents, tendències digitals i millors pràctiques en transformació digital.

- Coneixements bàsics de seguretat informàtica.

- Valorable formació complementària en sistemes de gestió de qualitat.

- Coneixements bàsics d’estàndards de qualitat i sistemes de gestió de qualitat.

- Bilingüe català-castellà

- Valorable anglès

 

COMPETÈNCIES PROFESSIONALS

 - Orientació a resultats

- Orientació a l’ordre i la qualitat

- Comunicació

- Treball en equip

- Iniciativa

- Orientació al client